Marketing galerií a obchodů s uměleckými díly v České republice a na Islandu
Vydáno
Kraj | Hlavní město Praha |
---|---|
Název programu | CZ07 - Spolupráce škol a stipendia |
Název projektu | Marketing galerií a obchodů s uměleckými díly v České republice a na Islandu |
Internetové stránky projektu |
http://artdesigninstitut.cz/cz/veda-a-vyzkum/236/norske-fondy |
Číslo projektu | EHP-CZ07-MOP-2-098-2015 |
Příjemce |
ART & DESIGN INSTITUT, s. r. o. |
Partner |
Universita Bifröst |
Popis projektu |
Projekt Marketing galerií a obchodu s uměním v České republice a na Islandu (Marketing of Galleries and Trade of Artworks in Czech Republic) se zaměřil na vzdělávací metody v oboru managementu umění a kulturní správy. Účelem projektu bylo ukázat podobnosti a rozdíly mezi českým a islandským kreativním průmyslem a výukovými metodami v oblasti marketingových strategií ve výtvarném umění. Projekt mobility a výzkumu mezi Art and Design Institutem a Univerzitou Bifröstnavrhl zorganizovat v partnerské instituci přednášky našich hostujících akademických pracovníků a odborníků na management umění a kulturní správu Ph.D. Radky Johnové a Ph.D. Njördura Sigurjónssona. Samotné mobility byly zaměřeny na metody a způsoby, jak školy plní svoji úlohu v podobě přípravy studentů na zahájení kariéry v oblasti umění a kultury v obou zemích. Navrhli jsme vytvořit webovou stránku věnovanou tomuto tématu, která by sloužila jako základ pro další spolupráci a výzkumné činnosti. |
Schválený grant |
95 909 Kč / 3 619 € |
Doba realizace projektu | 01.09.2015 až 31.12.2015 |