Lepší učení ve školách reflextující týmy jako zdroj školního rozvoje
 
   Vydáno
Aktualizováno 14. 9. 2017
- Aktualizace popisu projektu, nadpisu a čísla
| Kraj | Jihomoravský kraj | 
|---|---|
| Název programu | CZ07 - Spolupráce škol a stipendia | 
| Název projektu | Lepší učení ve školách reflextující týmy jako zdroj školního rozvoje | 
| Internetové stránky projektu | |
| Číslo projektu | NF-CZ07-ICP-3-225-2015 | 
| Příjemce | Masarykova univerzita, Filozofická fakulta | 
| Partner | Ostfold University College/Faculty of Education | 
| Popis projektu | Cílem projektu byla výměna zkušeností partnerů se širokou škálou nástrojů podporujících procesy učení ve školách, se zvláštním důrazem na využívání a rozvoj reflektujících týmů norského autora Toma Andersena. Součástí projektu byla i realizace seminářů pro studenty a učitele v České republice i v Norsku. Hlavním výstupem z projektu byla česko-norská monografie s názvem Podpora učení ve školách (Support for learning in schools) publikovaná ve třech jazycích, která shrnuje celou řadu aktuálních výzev pro české i norské školství zejména v oblasti podpory rozvoje škol a procesů učení v nich. Publikace také nabízí výsledky již realizovaných výzkumů obou partnerů v oblasti využívání reflektujících týmů a jiných nástrojů sloužících k rozvoji učení ve školách. | 
| Schválený grant | 1 233 003 CZK | 
| Doba realizace projektu | Datum zahájení: 14.9.2015, Datum ukončení: 30.7.2016 | 
 
                